18 Νοε 2019

ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΕΝΣΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΦΚΑ Η ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΤΗΣ ΜΕΧΡΙ 30 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2019


ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΕΦΚΑ
ΤΟΠΙΚΟ ΥΠΟΚ/ΜΑ ΕΝΤΑΣΣΟΜΕΝΩΝ ΤΑΜΕΙΩΝ ΚΑΙ ΚΛΑΔΩΝ
ΕΝΣΤΑΣΗ - ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΙΣ
Του ………………………………… (ΑΜΚΑ ………………….), κατοίκου ……………………………………………………………………… Τηλ. : ………………
ΚΑΤΑ
Του Ενημερωτικού Σημειώματος μηνός Ιανουαρίου 2019
…………………
Είμαι συνταξιούχος του ΕΦΚΑ (πρώην ΙΚΑ-ΕΤΑΜ και πρώην ΤΣΠΕΤΕ) από την ……... Την 1.10.2019, στην ηλεκτρονική σελίδα του ΕΦΚΑ, αναρτήθηκε Μηνιαίο Ενημερωτικό Σημείωμα Πληρωμής μου, για τον μήνα Ιανουάριο 2019 βάσει των άρθρων 14 και 33 του Ν. 4387/2016, στο οποίο φέρεται να αποτυπώνεται το δικαιούμενο από εμένα ποσό της σύνταξής μου.
Κατά του ανωτέρω Ενημερωτικού Σημειώματος και του ποσού, το οποίο αυτό αναφέρει ΕΝΙΣΤΑΜΑΙ με την παρούσα μου για τους εξής λόγους :
Α.        Το εν λόγω Σημείωμα ουδόλως αποτελεί ατομική διοικητική πράξη, τροποποιητική-ανακλητική της αρχικής απόφασης συνταξιοδότησης, όπως ρητά επιτάσσει το Σύνταγμά μας, από το οποίο απορρέουν οι συνταγματικές αρχές α) του κοινωνικού κράτους, β) του κράτους δικαίου, γ) της προστατευμένης εμπιστοσύνης του πολίτη στη Διοίκηση και δ) της χρηστής διοίκησης, προκειμένου ο κάθε συνταξιούχος να γνωρίζει με τρόπο σαφή και ακριβή με ποιον ακριβώς τρόπο έγινε ο επανυπολογισμός της σύνταξής του, σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 14 και 33 του ν. 4387/2016, ώστε να μπορεί αφενός να προβεί σε ελεγκτικές επαληθεύσεις, σύμφωνα και με την αρχή της διαφάνειας της διοικητικής δράσης, αλλά και να εκφέρει τυχόν αντιρρήσεις του κατ’αυτών, προς άσκηση του δικαιώματός του για προηγούμενη ακρόαση (άρθρο 20 παρ. 2 Σ.). Ειδικότερα, ουδόλως αναφέρονται, αν και θα έπρεπε τα ειδικότερα στοιχεία που ελήφθησαν υπόψη στην περίπτωσή μου, όπως τα μισθολογικά μου στοιχεία, οι καταβληθείσες εισφορές μου, οι συντάξιμες αποδοχές, ο τρόπος υπολογισμού των ποσοστών αναπλήρωσης λόγω των αυξημένων εισφορών, ο τρόπος προσδιορισμού της Προσωπικής διαφοράς, οι τυχόν κρατήσεις κ.α., με αποτέλεσμα να μην έχω την αντικειμενική δυνατότητα να επαληθεύσω την (νέα) επανυπολογισθείσα σύνταξή μου.
            Σημειωτέον, ότι για τα θέματα αυτά ο Συνήγορος του Πολίτη έχει αποστείλει προς τον Διοικητή του ΕΦΚΑ το υπ’αριθμ. 261704/31031/24-6-2019 Πόρισμα – Έκθεση, με το οποίο καταλήγει σαφώς ότι υφίσταται υποχρέωση της Διοίκησης για έκδοση Ατομικής Διοικητικής Πράξης, όσον αφορά τον επανυπολογισμό των συντάξεων. Το εν λόγω Πόρισμα, αγνοήθηκε εξ ολοκλήρου, εν προκειμένω.
Β.        Ο επανυπολογισμός της σύνταξής μου έγινε επί λανθασμένων δεδομένων, καθόσον παρανόμως δεν έχει ληφθεί υπόψη για τον προσδιορισμό των συντάξιμων αποδοχών μου, το σύνολο των μηνιαίων αποδοχών μου επί των οποίων καταβάλλονταν εισφορές, καθώς και το γεγονός των αυξημένων εισφορών μου καθ’όλη τη διάρκεια του ασφαλιστικού μου βίου.
Περαιτέρω, υπάρχουν τα εξής λάθη : ……………………………………………… ……………………………………………………………………………………………....…………………………………………………………………………………………….
(Να συμπληρωθεί μόνο αν εντοπιστούν συγκεκριμένα λάθη στα αναγραφόμενα στοιχεία, αλλιώς να διαγραφεί)

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ
και με τη ρητή επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματος μου
Α Ι Τ Ο Υ Μ Α Ι
Να ακυρωθεί το «Μηνιαίο Ενημερωτικό Σημείωμα Πληρωμής Σύνταξης» μηνός Ιανουαρίου 2019 και να εκδοθεί και να μου κοινοποιηθεί Συνταξιοδοτική Απόφαση (Τροποποιητική), που να περιέχει όλα τα κατά τον τύπο, την ουσία και το περιεχόμενο νόμιμα στοιχεία ώστε να ευθυγραμμίζεται με το νόμο, τις υπουργικές αποφάσεις και το Πόρισμα του Συνηγόρου του Πολίτη.

Ο αιτών/Η αιτούσα