29 Οκτ 2019

Η ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΣΣΕΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΛΕΠΕΤΕ


Ως Πρόεδρος που είμαι του Δ.Σ και επειδή δε θέλω να διχάζεται ούτε το Δ.Σ ούτε ο κόσμος, εμείς δεν ψηφίζουμε κατά του νόμου και είμαστε ένα με τους συναδέλφους. Θα βγει ανακοίνωση όπου θα ενημερωθούν όλοι οι συνάδελφοι. Αλλά ακούστε θα πρέπει να αναλάβουν τις ευθύνες τους αυτοί που μας πήγαν στο ΕΤΕΑΕΠ. Ότι θα συμβεί από δω και πέρα εμείς δε θα έχουμε καμία ευθύνη. Γιατί γράφονται ψέματα, ότι εγώ εξυπηρετώ συμφέροντα της Διοικήσεως και της Κυβέρνησης. Αυτή είναι μια παλικαρίσια δήλωση.  Θα αναλάβετε όμως τις ευθύνες σας εσείς του ΕΤΕΑΕΠ. Αν συμβεί κάτι, από κει και πέρα οι ευθύνες δικές σας. Αυτά θα κυκλοφορήσουν στην επαρχία, γιατί παίζετε παιχνίδια εις βάρος των συναδέλφων και δε το δέχομαι. Εμείς δεν πάμε κατά του νόμου, γιατί θέλουμε να παίρνει ο κόσμος τα χρήματά του. Είμαστε στο ΛΕΠΕΤΕ και θα αγωνιστούμε μέσα στο ΛΕΠΕΤΕ. Εκεί θα πεθάνουμε μέσα στο ΛΕΠΕΤΕ. Αυτοί που πήγανε και σε μια νύχτα κρυφά από το Δ.Σ μας πήγανε στο ΕΤΕΑΕΠ θα βγούνε στον αέρα και θα κριθούνε από τους συναδέλφους.  Εμαθα στη ζωή μου το μέτωπο μου να το έχω καθαρό. Και δε μπορεί να βγαίνετε και να με βρίζετε απέξω, τον βλάχο, τον τσέλιγκα τον άλφα ή βήτα. Που σας αδίκησα; Προσπαθώ να ενώσω το συμβούλιο και τον κόσμο. Να μη είναι αύριο το πρωί εις βάρος κανενός. Και ακούστε, θα ενημερώσουμε με περιοδείες όλο τον κόσμο στην επαρχία, δεν μπορώ να πάρω εγώ την ρετσινιά ότι κάνω το ένα και το άλλο. Ο κόσμος πρέπει να ενημερωθεί. Πως θα κάνουμε την κινητοποίηση  όμως, δε λεει κανείς εδώ πέρα. Θα λέμε ΕΤΕΑΕΠ ή ΛΕΠΕΤΕ;
Για την ενότητα του Δ.Σ και του κόσμου δουλεύουμε και δεν παρακινούμαι από κανέναν. Θα συνεχιστούν οι αγώνες μας για το δίκαιο αίτημά μας τον ΛΕΠΕΤΕ.