30 Δεκ 2019


ΕΠΙΣΤΟΛΗ Β. ΚΩΝΣΤΑΝΤΕΛΛΟΥ
ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ

            Συνάδελφοι έχοντας πλήρη συναίσθηση της ευθύνης μου ως Πρόεδρος του Συλλόγου Συνταξιούχων της Εθνικής Τράπεζας θέλω να σας γνωρίσω τα παρακάτω, εξαιτίας της επιχειρούμενης παραπλάνησής σας από τους γνωστούς κύκλους παραπληροφόρησης με αφορμή την επιστολή μου προς τον Πρωθυπουργό της χώρας κ. Κυριάκο Μητσοτάκη.
            Ουδέποτε απεμπόλισα τον ΛΕΠΕΤΕ και με την επιστολή μου το μόνο το οποίο διατράνωσα προς τον Πρωθυπουργό της χώρας ήταν και είναι η διασφάλιση των περιουσιακών συμφερόντων των συνταξιούχων της Εθνικής Τράπεζας επισημαίνοντάς του ότι καμία άλλη περικοπή δεν είναι δεκτή από μέρους μας έπειτα από την πρόταση του κ. Μηταράκη για μεσοσταθμική μείωση των επικουρήσεων μας κατά 8% κάτω από τα ποσά που κατέβαλλε ο Νόμος Πετρόπουλου.
            Οι δικαστικοί αγώνες για το ΛΕΠΕΤΕ συνεχίζονται και δεν παραιτούμεθα των διεκδικήσεών μας στα δικαστήρια έναντι της Εθνικής Τραπέζης η οποία είχε αναλάβει την υποχρέωση της καταβολής της πλήρους επικούρησής μας στον χώρο των συνταξιούχων της Εθνικής Τράπεζας, διασφαλίζοντάς τους ένα αξιοπρεπές εισόδημα διαβίωσής τους.
            Καμία ευθύνη δεν φέρω προσωπικά εγώ ούτε η παράταξή μου για τον  Νόμο Πετρόπουλου, ο οποίος μας ενέταξε στο ΕΤΑΕΠ από 1/1/2019, λόγω της οικονομικής εξαθλίωσης των συναδέλφων δεχτήκαμε προσωρινά το μειωμένο επικουρικό που μας έδωσε.
            Μοναδικό μέλημά μου είναι η προστασία των συμφερόντων των συνταξιούχων της Εθνικής Τράπεζας.

Με εκτίμηση
Ο Πρόεδρος του ΣΣΕΤΕ
Βασίλειος Κωνσταντέλλος