12 Οκτ 2018

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΝΟΜΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΣΣΕΤΕ


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Δικηγόρου Αλεξάνδρου Ι.Στρίμπερη
Νομικού Συμβούλου ΣΣΕΤΕ

Αθήνα, 12-10-2018

Εκφράζω την αγανάκτηση μου γιατί συνεχίζουν την συκοφαντία εις βάρος μου οι γνωστοί κύκλοι, ότι δήθεν δεν ζητήθηκε με την Αγωγή που συζητήθηκε στις 17-09-2018 επί της οποίας δημοσιεύθηκε η υπ’ αριθμ.1875/2018 απόφαση του ΜπρΑθηνών η επιδίκαση της επικούρησης για το μέλλον.
Θέλω να δηλώσω με κατηγορηματικό τρόπο ότι στο αιτητικό των Αγωγών που είχε την ευθύνη το γραφείο μου, ζητήθηκε η επιδίκαση της επικούρησης για το μέλλον και το οποίο αυτούσιο σας το παραθέτω.
«…νομιμότοκα, από τότε που κάθε ποσό κατέστη ληξιπρόθεσμο και απαιτητό άλλως από την επίδοση της υπό κρίση αγωγής και μέχρι την ολοσχερή εξόφλησή του, καθώς και να υποχρεωθεί η εναγόμενη να καταβάλλει μηνιαίως την επικούρηση εφεξής και για το μέλλον

Επιφυλάσσομαι παντός νομίμου δικαιώματος μου, δηλώνοντας ταυτόχρονα ότι και η ανοχή έχει τα όρια της και πρέπει να ντρέπονται για όσα συκοφαντικά και με ιδιοτέλεια διαδίδουν εις βάρος μου.